Måndag.

Det är en lite pirrig vecka nu! Hemtentan börjar på onsdag, ska bli så skönt att få det gjort.

Igår efter vi varit och handlat gick vi över till Sofia, Robin och Tuva och hälsade på. Barnen lekte, vi drack kaffe och pratade om allt mellan himmel och jord. ;) Kvällen spenderades i soffan, inte så mycket bra på tv... men vi såg Fredrik och Filip. Jag hejjade på utmanaren och Kim på Fredrik & Filip :P

Pigg som en lärka var jag när väckaren ringde klockan sju, NOT! Lät klockan ringa två gånger innan  jag insåg att jag faktiskt måste upp och iväg med Thea på dagis. ;)

På fredag ska vi på fest :D Emma fyller år, ser verkligen framemot det! Det brukar alltid vara så roligt på den festen som har blivit lite av en "tradition". Får nästan lite dåligt samvete över att jag själv aldrig har någon :P Kanske borde ändra på det!
Jag hoppas bara att Kim kan byta bort matchen han ska döma... någon som är hockeydomare och vill döma på linjen i 2:an? Annars får jag fara själv :P

Ska gå ner och se vad jag ska äta till lunch, ska vara på skeria vid elva.

Thea har lärt sig att säga tack :) Skitsöt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0