Knack, knack, vem där?

Ja! Då har vi varit på en föreläsning via datorn på skeria. Lite klokare blev man... men jag känner mig fortfarande ganska nervös inför hemtentan. Försöker tänka lite som Moa, se det som ett test. Att det inte finns så mycket att hispa upp sig över, om inte annat får man väl komplettera eller omtenta. :P Herregud ändå!

Det hände en lite lustig sak alldelens för en stund sen. Jag sitter uppe i datarummet/kontoret och ser att det står en gubbe och en kille utanför. Gubben pratar i telefonen... och jag tänkte att det kanske är en av målarna som varit här. Meeen så tar han fram en nyckel och försöker låsa upp vårat uteförråd... jahaapp... han har väl inget där att göra. Så jag går ner och i samma veva plingar det på dörren och dörren öppnas. Brukar man öppna någon okänd människas dörr bara sådär? Nej, så jag går fram och undrar vad dom gör. Han stoppar in nyckeln i våran ytterdörr och babblar samtidigt om att han nu inser att han är i fel hus. Okeeej, men du lilla gubben.
Han bad iaf om ursäkt, pinsamt för honom! ;)

Nu kommer Thea och Kim hem, vi ska äta middag och sen händer det inte så mycket mer. Inget planerat.. känner att jag vill göra nåt! Vi får se vad Kim säger ;)

Det ska börjas i tid ;)

Här om dagen skulle hon hjälpa mig att skura golven också. Måste nog skaffa henne grejer i hennes size!


Kommentarer
Postat av: malin

haha, hon är ju för go :)

2009-10-19 @ 16:44:26
URL: http://irememberwhen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0