Måndag.

Nu är det nytt dagisschema, Thea ska vara 30 h/v from idag och iaf fyra veckor framöver. Vi har startat en ny kurs som avslutas med en hemtenta, så nu är det en massa läsning!

Vi har hittat både overall och mössa till Thea :) Mössan är typ det sötaste jag har sett! Kan ta kort på Thea och lägga ut sen ;)

Annars är allt bra, veckorna går i en rasande fart och igår kom den första snön. Ett minitäcke som la sig på backen... är bara kvar i form av is, svinhala fläckar! Min sambo är ju som han är. Sa redan förra veckan att han måste byta däck på bilen... ja, jag gör det på lördag förmiddag, sa han. Jahaaa... och det tror du, tänkte jag. Han var ju på fest i fredags och några vinterdäck på bilen sitter det inte än. Får väl se om han hunnit byta idag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0