Fredag.

Ska sätta mig ner och (förhoppningsvis) göra klart den sista uppgiften i första kursen! Har gått om tid, då jag är hemma själv heeela dagen till klockan 15.30. Då kommer mina älsklingar hem :D
Kim ska iofs fara igen, ska till en arbetskompis och inviga hans grillkåta ute i skatan... tror jag det var. Blir bjuden på mat och öl... vi får väl se vilket tillstånd han är i när han kommer hem. Soffan eller inte? Imorgon ska han på AIKmatch och på söndag till Burträsk och döma.
Vet inte riktigt vad jag och Thea ska göra, men alltid blir det nåt ;)

Bilen är inlämnad, blir en ny vindruta! Nice! :D Den gamla hade en liten spricka och var så nött att det nästan var svårt att se ut när solen låg på. Inte bra, så det blir en ny!

Har skickat T på dagis i täckjackan, faaaasen va kallt det är ute idag! Skickade dock också med hennes vindjacka och fleece... det är inte lätt att klä dom små nu. Kan inte snön bara komma så det blir vinter nån gång?!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0