Vi-känsla, hockey & presentproblem.

Det känns som att det bubblar i kroppen! Jag skulle lätt kunna fara ut och löpa maraton! Vet inte varför, kanske är kicken från koffein och snus... eller att jag nyss har kommit hem efter en fm med tjejerna på skeria. Det är så himla trevligt och roligt att träffas och bara prata av sig lite! Det känns som att vi verkligen har hittat varandra, kemin stämmer :) Det finns väl egentligen inget riktigt syfte med träffen, man kan diskutera lite litteratur och höra sig för om saker som man känner sig osäker på. Men till största del dricker vi kaffe och tjattrar om allt från barn och inredning till (dagens heta ämne-) tandläkaren.
Det är ju då (denna) hockey ikväll... och som ni kanske förstått så är jag inte en sån person som tycker att det är överdrivet roligt att sitta hemma hos svärfars och kolla på denna sport... (Varför ska du ha ett sånt intresse Kim?) Och det blir så konstigt med Theas tider, hon brukar ju ligga och sova när matchen börjar... stackarn brukar vara alldelens toktrött innan ens första perioden är över! Aaa, vi får se hur det blir.

Imorgon är det ledigdag med Thea :) Undrar vad vi ska hitta på, kanske far till mormor som jobbar halvdag eller går en sväng på stan. Fast det är liiite krångligt när man inte har nån biiiil... Kim har punka på cykeln.. han kanske kan ta min cykel? (blink,blink) Men just ja... kanske skulle ta och träffa Ella på stan, istället, Christer (svärfar) fyller år på lördag! Måset ju hitta en present. Varför ska det alltid vara så svårt att köpa till föräldrar? Jo! dom har allt, vill inget mer ha och det man kan tänka sig köpa är oftast kanske lite för dyrt!


Nu ska jag gå och äta lunch, sen blir det lite läsning och om jag hinner kanske börja städa övervåningen ;)


Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag håller med dig bea. Det är verkligen jättetrevligt att ses & bara tjattra, klaga & skratta:) Jag tror vi kommer stortrivas tillsammans under tre år framöver. Snart vankas det ju vinkväll också...:) kram kram!

2009-10-15 @ 20:16:34
URL: http://johannafo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0