VandalThea.

Idag har Thea fått vara hemma, snoret rinner (som vanligt!) och jag tror inte att det är så uppskattat om hon kommer till dagis då.
Har fått en mittbedömning av praktiken, skönt! Synd bara att nu när man börjat lära känns barnen lite så ska man snart sluta... :/ Imorgon ska jag iaf hålla i min(a) aktiviteter! Först ska jag göra ett trolleritrick och sen ska vi sjunga rörelsesången Fader Abraham :)

Efter vi ätit middag idag så åkte jag och Thea till Skelleftehamn och hälsade på hos Johanna och Ante :) Frida och Mollie var också där! Massor med gofika och barnen som vandaliserade deras hem, Thea var verkligen i sitt esse... (är det såhär hon är på dagis?!) Hon skulle peta ut ögonen, trycka och slita i näsan och slå Mollie! Det var som att hon la i en andra växel bara för att ett annat barn var där! Sen så var dom så söta, Thea hittade på en massa bus och Mollie var observant och skulle göra allt som Thea gjorde ;)

När katten ät borta dansar råttorna på bordet ;)


Kommentarer
Postat av: Jenny

Förskolan;)

2009-11-23 @ 22:18:45
Postat av: johanna

ingen fara, det var bara kul att ni kikade förbi:) Thea är så söt & jag förstår ju att de ville utforska stället. Jag har hittat värmeljus lite här & där & ljuslytorna är tillbaka på dess rätta plats;) tack för ikväll & stor lyckatill imorrn. Du kommer klara det galant! Kramar!

2009-11-23 @ 22:44:02
URL: http://johannafo,blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0