Surprise

Vi sitter och ser Biggest loser på kanal5 just nu. Säger bara en sak man känner sig smal och väl tränad.
Det är Bea som skriver inläggen på bloggen men någon gång måste man ju pröva=)
Jag kan passa på att säga att Bea är den snällaste och gulligaste samt den bästa kompisen och sambo man kan ha jag älskar henne så mycket att jag skulle kunna göra vad som helst för henne.
Glömde ju säga att hon är världens bästa mamma också.
Tack för att jag får dela mitt liv med dig.
Har en överraskning åt henne till helgen bara för att jag skriver detta kommer hon att fråga varje dag var det är jag ska göra för henne men de kommer inte hon att få veta hehe=)
Nu tror jag att jag har skrivit det jag hade att säga för denna gång

Kommentarer
Postat av: johanna

vilket fint & mysigt inlägg:) Jag måste ju erkänna att även jag blir rätt så nyfiken:P

2009-11-11 @ 22:01:53
URL: http://johannafo,blogg.se
Postat av: johanna

ja, jag har börjat läsa. Men jag förstår lika lite som innan jag började. Har ingen motivation alls typ. Men det är ju länge kvar:P

Tvbänken blev skitsnygg, ska lägga in en bild imorgon eller fredag hade jag tänkt! Ja, nu blir det snart sängen, har suttit och kollat på ikeas hemsida hela dagen:) Hoppas ni får en mysig dag du & thea! kramkram

2009-11-11 @ 22:04:08
URL: http://johannafo,blogg.se
Postat av: Moa

Naaawww.... ;)

2009-11-11 @ 22:30:37
URL: http://moawestermark.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0