Städardag.

Det är grått och trist ute idag! Man måste ju tom ha på lamorna! Jag vill ha SNÖ!
Yes, 2 av 3 moment på hemtentan är godkända :) Den stora och sista delen är dock inte "rättad" än så vi får väl se hur det går :P

Har varit och lämnat T på dagis för 2 timmar sen. Funderade imorse om hon skulle få vara hemma idag... men nu kan jag dola på för mig själv istället. Skulle behöva städa och tvätta. Kanske hämtar henne lite tidigare istället :) Min lilla gobulle! Imorgon är det ledigdag :D Vackorna när man har några dagar i Luleå känns det som att man knappt hinner se sin familj. Thea ska typ sova när jag kommer hem och Kim har sover frivilligt på soffan vid halvniosnåret. Så jag såg den näst sista Johan Falk filmen själv igår.

Nä, bäst att dra igång!

Kommentarer
Postat av: johanna

Vad duktig du är idag:) & grattis till två godkända. Jag har ännu bara fått en godkänd men jag håller tummarna på att vi får veta alla betyg snart. Jag är & jobbar i bodbysund idag men jag är lite hängig så jag är lite förvirrad, men de får de allt tåla:P Hoppas helgen blir bra & njut av ledigheten! kramar!

2009-11-05 @ 13:16:40
URL: http://johannafo.blogg.se/
Postat av: Moa

Grattis! Jag har inte fått veta nåt tentaresultat.. Så går det då man är typ sist i alfabetsordning.. Jag är så otålig.. :)

2009-11-05 @ 20:41:02
URL: http://moawestermark.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0