RäserFrida.

Alltså, jag är lite avis på M och K som ska fara och se "New moon" på torsdag kl. 23.59! Min sambo är inte så intresserad vare sig av Twilight-serien eller bio, så han kan jag ju räkna bort. Sofia- du är rätt så gravid och jag vill inte vara den som måste köra dig till lassa i 110 om vattnet skulle gå mitt i filmen. Eller så är det så att du kaaaan vara nyförlöst ;) Sen har jag vissa vänner som är lite efter och inte har förstått vad dom har missat när dom inte läst böckerna... :P Vet att Tony var sugen på att se den :) Så får det kanske bli!

Har "överlevt" ännu en dag med späckat schema i Luleå. Moa sa en ganska rolig sak på väg hem i bilen, det lät ungefär såhär:

Moa. -Men undra om det är såhär att läsa på Campus också? (Vi läser på distans och har häcken full dom dagar vi ska vara i Luleå.)

Vi diskuterar lite om Moas undran.

Bea. -Meen Moa! Du har ju läst på Campus, fast i Umeå :)


Vi skrattar gott :) Ni kanske förstår att man är rätt så trött! Men Frida hon var alert! Jag hann bara se att det var blåljus i backspegeln och tänkte, jaha ska polisen stoppa Frida? Näe, F gjorde värsta mannövern in på en P-plats och det körde förbi en ambulans. Allt gick så himla fort, man hann ju tänka femtioelva saker och att vägen var enkelfilig för tillfället vilket nog inte gjorde saken lättare för F. Men hon fixade det galant! :)
Sen så har jag kommit på ett nytt ord idag -lönnlång.

Sen jag kom hem har jag hunnit sätta igång en tvätt, ätit middag, duschat och gjort Thea klar för nattinatt :)
Kim har hyrt dom nya Johan Falk filmerna... så det blir nog att se iaf en av dom ikväll.

Kommentarer
Postat av: Sofia

Haha ja det hade varit komiskt:P Jag hade tänkt köpa biljetter dagen dom släpptes men det kändes som att man kanske ska avvakta och se hur läget är innan:P Jag hinner se den ändå;)

2009-11-07 @ 09:31:35
URL: http://sofiialu.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0