På bibblan.

Just nu sitter jag och Frida på Skeriabibblan och fördriver lite tid. Vi ska på nån typ av VFU-info klockan två på Brännan. ;) Lycka till på visningen Johanna & krya på dig Moa :)
Jag har inte fått tag i min VFU-handledare än... börjar kännas lite stressigt! Praktiken börjar ju till veckan!

Ikväll har jag bestämt att vi ska vara hemma och mysa, efter allt flängande i helgen! :) Vi har kvar en film att se, Kim har också sett alla Johan Falk filmer nu... fan finns det inga mer? Kim är dessutom lite svartis på Joel Kinnaman :P (Undrar varför, hohoho)

Kommentarer
Postat av: Elina

jag kan tänka mig att de typ kostade mindre än de jag la ut på färgen men jag var ju tvungen att avsluta de jag påbörjat så nu är de klara:)

2009-11-09 @ 18:39:41
URL: http://elinastenberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0