Ont, ont, ont.

Har haft en till jättebra dag! Sa till min handledare att det är helt fantastiskt att man hinner komma in i gruppen så fort!

Sen så har jag dragit på mig nån typ av förkylning, har ont i halsen (känns som knivar på morgonen!), ont som fn i både rygg och nacke. Inte kul! Har levt på alvedon idag! Känner mig lite som en gamling, men försöker att inte visa nåt utåt och göra det bästa av situationen på praktiken. Har inte lust att göra om eller ta igen tid sen... känns som att det kommer att vara fullt upp ändå!
Idag har Kim varit hemma med Thea :) Dom har varit in till stan och fikat med farfar och sen varit och hälsat på både farmor och faster på deras jobb och sen hem till Ella och Tony. Kim hade förberett det mesta för middagen och dammusgat :) Känns så skönt att bara få komma hem och vila! <3
Imorgon ska hon få fara på dagis och träffa alla sina kompisar! Tror att hon längtar :) och ögonen verkar helt ok! På torsdagkväll ska hon få fara till mormor och sova där, sen spendera heela fredagen där :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0