Lördag.

Det har varit (är) sååå himla mycket med allt nu! Jag har inte ens hunnit gratta Tuva på hennes 2-årsdag igår, skämmes!
Efter praktiken igår for jag hem, packade och hämtade Thea på dagis och Kim på jobbet. Vidare till Ursviken och äta middag :) Skönt att slippa laga mat och när Kims pappa lagar är det som att äta på restaurang! Kul att fara dit och hälsa på också utan att det ska ha med hockeyn att göra!

Idag hade vi sovmorgon till kvart över åtta, vi vaknade en stund före Thea och det hör absolut inte till vanligheterna! Vi gjorde oss klara för dagen och åt lunch innan vi skjutsade pappan till Getberget (K skulle se AIK med T) och sen for vi ner på stan. Vi träffade Johanna halv två, fikade surrade och gick en sväng på stan. Hittade tillslut, efter lite letande en baddräkt till Thea :D Är helt såld på Eddahallen, efter att ha varit där för första gången i veckan! Tack för en trevlig eftermiddag J!
Sen åkte vi hem till mamma och Dennis, åt finmiddag och firade deras första bröllopsdag! Sen vi kom hem har jag gjort klart en biblioteksuppgift, och kollat på lite andra skolgrejer. Så nu känner jag att jag är lite mer redo att fara upp till Luleå på måndag och morgondagen går helt i familjens tecken :D

Kommentarer
Postat av: johanna

tack själv:)

2009-11-29 @ 10:29:35
URL: http://johannafo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0