Fredag imorgon.

Nu har jag haft min sista dag med min handledare, hon är nämligen ledig på fredagar. Så det blev en stoor kram och lyckönskningar :) Hon är så sööt! Imorgon är min sista dag tillsammans med barnen och övrig personal, och på måndag ska vi upp till Luleå igen. Det är min tur att köra och jag hoppas att det inte regnar..! Har fått min sista del av hemtentan "bedömd"... lite luddigt är det. Ni som inte använder Fronter fattar inte vad jag menar.. så det är nog inte så intressant att skriva om det här i bloggen. Men jag kan ju säga att antingen är hela skiten underkänd eller så har dom inte bedömt färdigt!

Thea ska snart gå och sova och imorgon ska hon till förskolan (dagis) och få leka av sig. Tror att både K och T är ganska less på att vara hemma! Sen så är det ju fredag, den bästa dagen på heeeela veckan :D Undrar om jag kanske ska orka fara på solbacken en sväng efter praktiken, skulle ha behövt lite mer julgrejer.Känner att jag har börjat komma in i julstämningen :D

Thea är sååå duktig, hon har haft dille sen några månader tillbaka att ta på sig skor.

Så numera använder vi tydligen stövlar inomhus :P

Kommentarer
Postat av: johanna

sötnosen, här var hon ju & hoppade i sängen med skorna också;) Haha, vilken syn. Thea med ena skon på & Mollie med vinterjackan;P charmtrollen. Bea, jag tror inte att de bedömt än. På min står det iallafall "ej granskad" så jag hoppas att de har bedömt imorgon annars blir jag typ arg. De ska väl ha på sig 15 dagar & nu har de snart haft en hel månad. ILLA! Skrev till moa (på bloggen) angående lördag så vi får väl se hur det blir:) Njut av morgondagen:) Kramar!

2009-11-26 @ 20:31:39
URL: http://johannafo.blogg.se/
Postat av: malin

haha lilla stövelnissen! tror hon släktar på moster sin. det ska börjas tidigt att prova skor ;)

2009-11-26 @ 22:56:35
URL: http://irememberwhen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0