Fina kläder?

Kim har åkt till Ursviken för att se hockey och det kanske är tur det! Nog för att jag är nyfiken... men Kim är sämst på att hålla snattran! Det är ju faktiskt lite roligare om man inte vet vad överraskningen är för nåt. ;) Har fått veta att jag ska ha på mig "fina" kläder.. vad han nu menar med det. Kim tycker att alla mina kläder är fina.. aaa, det kommer nog att bli bra :) Och att vi ska fara nån stans direkt han slutar jobbet, så Kims föräldrar kommer och hämtar T på em.

Idag har vi målat med fingerfärg! Tejpade fast ett papper på bordsskivan och hedde (om det ens är ett ord) ut några små kluttar med färg. Thea provsmakade på färgen och spottade och fräste lika snabbt som hon stoppat in fingrarna i munnen. Lillstackarn- och för att det smakade huvva på tungan så stoppade hon åter igen in fingrarna i munnen, med syftet att få bort det dåliga i munnen. Mamman fick rycka in ;)

Kommentarer
Postat av: johanna

oooj så spännande;)

2009-11-12 @ 22:24:19
URL: http://johannafo,blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0