Några bilder från förra veckan.

Måste ju börja med att tacka Kims jobbarkompis Christer och hans sambo (Lisa) som var och hälsade på förra veckan! Som grattis till radhuset hade dom med sig:


Älgfärs och stek! Kommer att ätas med andakt! TACK :)

Sen så har jag lite bilder från helgen. Kim och Dennis var i Åliden och fixade lite grejer åt mormor och morfar och vi var hos mamma :) Var ute i deras skog och plockade ris för att göra våra egna vinterkransar :) Dom blev jättefina och det är exempel på en av alla miljarder saker som vi brukar säga att vi ska göra själva.. men aldrig blir. Men nu jäsiken! Har tyvärr ingen bild på den... kanske kommer senare ;)


Thea hade sin overall på dagis... inte så lätt att röra sig med alldeles för stora täckbyxor! Hon plogade sig fram!


Det var verkligen jättehärligt ute!

K har gått till bowlingcompaniet för några serier. Jag ska mysa ner mig i soffan :) Thea sover, lillgumman var så hiiimla trött imorse! Hon brukar vakna när min väckare ringer... men så svårväckt som hon var imorse har hon aldrig varit! Synd att hon skulle på dagis... vi kunde ju ha fått oss en liten sovmorgon ;)

Kommentarer
Postat av: Elina

Tänkte du på kakeldekoren eller? :)

Ja han vill så gärna ha en så jag tänkte att det skulle passa sig på hans bord som bara är vitt, lagom körhöjd också ;)

2009-11-09 @ 20:44:55
URL: http://elinastenberg.blogg.se/
Postat av: malin

haha, gullunge! :)

2009-11-10 @ 11:00:07
URL: http://irememberwhen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0