Farsdag.

Vi har just kommit hem från Nedre Bäck (Kims farmor och farfar) efter farsdagsfirande, middag och "släktträff". Innan det var vi självklart förbi hos pappa och fikade mitt på dan :) Så det har varit full rulle heeela dagen! Vi somnade halv tre inatt och sen vaknade T halv åtta och han som borde ha sovmorgon idag steg upp :) Jag fick sova till halv nio, nio. :P Natten innan drömde jag mardrömmar, 3 ggr samma natt! Hur ofta händer det? Så den natten var som orolig. Skulle helst vilja ha en lååång ostörd sovmorgon imorgon!

Imorgon är det en ny vecka, Thea ska på dagis och jag ska kontakta min VFU-handledare och träffa tjejerna på Campus. Annars är det inte så mycket som ska göras i veckan... inga större uppgifter i skolan eller så, vad jag vet. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0