Äntligen hemma.

Efter två kvällar i rad när man i princip kastat i sig maten och åkt direkt till Skelleftehamn, så är det skönt att T sover och K är i Ursviken och ser hockey! Nu ikväll har vi varit och firat Majja som fyller år idag :)
Dessutom ser det ut som en rövarkula här, efter att Malin och Kim varit hemma med Thea som är sjuk idag också! Hade plockat undan igår kväll och då såg det ganska skapligt ut! Jag får nog ta dom tre trollen i örat! :P

Sen så har vi ju snart 1:a advent... känner mig lite småstressad faktiskt. Det blir nog inte någon storpyntning i år, vet inte ens om det finns julstjärnor/stakar till alla fönster..!
I januari har vi våran första salstenta och jag har inte ens öppnat en bok... blir nog att hårdplugga sen efter praktiken.
Skönt att vi har gjort upp så att vi inte ska köpa några julklappar i år, bara till Thea :) Nästa jul har vi ju en till liten knodd vi ska köpa till :D Kusinvitaminen!

Som jag redan sagt så har Thea varit hemma idag, är allmänt hängig, snorig, hostar jättemycket och nu hade hon feber innan hon skulle sova. Misstänker att hon har ont i öronen också... lillstackarn. Tror att jag ska be K ringa och se om dom kan komma på en koll imorgon, eftersom hon haft förkylning på förkylning och hostan blir bara värre och värre. :/

Barnen var huuuuur impade som helst över mitt korttrick idag, inte ens min handledare förstod hur jag gjorde! :P Fader Abraham gick också vägen... men liiiite pinsamt är det ju att vara ensam och sjunga (första varven) när nästan ingen av barnen hade hört låten. Men det gick bra iaf ;)


Jenny: Sorry, förskolan! Heter det ju såklart ;)

Jag har mina aningar ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0