1:a praktikdagen.

Nu har jag haft min första praktikdag i en förskoleklass! Det har varit jättespännande och roligt :) Mååånga nya intryck och en masssssa namn att försöka lära sig. Men det har gått bra iaf och min handledare känns jättebra :) Börjar känna mig lite småirriterad över att vi aldrig verkar ska få veta resultatet på den stora delen av hemtentan..! Eller är det bara jag som inte fått veta än?

Thea har varit med M och K idag :) Vi trodde nästan att hon hade åkt på ögoninflammation.. men det är nog bara "förkylda ögon", tack och lov! Men Kim ska vara hemma med henne imorgon... ut-i-fall-att!

Jag ska ta mig en varm och skön dusch och sen mysa ner mig i soffan med min underbara sambo! Vet en viss karl som lovat mig massage sen <3

Kommentarer
Postat av: johanna

vad kul att höra att du haft det bra såhär på första dagen:) Om du vill ha några tips på roliga aktiviteter till barnen så kanske jag har något i min pärm från bodbyn:) Hoppas allt är bra i övrig också! Förresten så har jag bara fått veta svenskauppgiften & ingenting annat så jag hoppas att vi får veta i veckan!! sköt om dig. kramkram:)

2009-11-16 @ 22:35:11
URL: http://johannafo,blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0