1 timme kvar.

Jaaa, nu börjar det vara nerräkning. Om ca en timme slutar K jobba och vi ska åka in till stan för att lämna Thea! Janina ringde nyss och var nästan mer nyfiken än vad jag är! Visst är det lite småtarvligt av Kim att blanda in alla er i nyfikenhetens land också?!

Thea ligger och sover, har snart sovit i två timmar och det kan jag förstå! Hon gick och la sig i vanlig tid vid sju igår kväll och vaknade flera gånger innan klockan elva. Så vi gjorde välling och försökte få henne att somna... den som somnade var dock jag. Kim, han var uppe med T till klockan ett! Själv somnade han vid två.. efter vridande och vändande. Stackarn! Men Thea hade tydligen varit hur gullig och mysig som helst, inget skrikande eller gråt. Hon var bara glad över att få vara vaken mitt i natten med pappan :) Hoppas bara att det går bra inatt när hon ska sova borta! Kan ju tillägga att det är första gången som någon av oss har varit vaken med henne under natten, vi är bortskämda ja!


Mina älsklingar <3  Ni betyder allt!

Kommentarer
Postat av: Moa

Ha så kul ikväll, vad det än är som händer! ;)

2009-11-13 @ 15:13:14
URL: http://[email protected]
Postat av: Sofia

Mamma upp i dagen:) Sötnöt!

2009-11-21 @ 20:53:13
URL: http://sofiialu.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0