Fredag :D

Elementkillarna har varit hit på morron och satt in termostater, så nu kan man äntligen bestämma hur varmt man vill ha. Det blir faktiskt rätt så varmt här uppe på 3:e våningen! Thea har nyss käkat gröt och jag tänkte fortsätta med min spännande bok! Köpte förresten "Låt den rätte komma in" förra veckan, sommarnöje kanske :) Det lär väl inte bli så mycket tid för sånt nu ett tag framöver, när flytten börjar närma sig!

Thea har inte haft någon mer feber... så jag tror att vi ska våga oss ut. Blir isf Solbacken med mamma, handla presenter till Krille. Har en liten aning om vad jag ska köpa, hoppas att det finns! Annars kanske man måste dra en sväng på stan imorn :P Kvällen är inte planerad än.. men det blir nog att vara hemma. Vi har lite filmer som vi hyrt och måste se innan måndag :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0