Torsdag.

Känns som att den här veckan har gått jääättefort! Idag är det strålande väder och jag har tänkt att vi ska gå på en promme efter lunch :) Thea vaknade klockan 5 imorse och min snälla sambo tog upp henne och gav välling. Hon somnade tydligen om vid kvart i sex och Kim tyckte inte att det var nån idé att lägga sig igen... han skulle ändå upp snart.. Så han lär nog vara ganska trött ikväll! Jag vaknade vid åtta och Thea sov till.. ja vad var klockan.. efter nio nån gång!

Imorgon ska vi till banken, lägga upp lånen och så.. kanske hinner med en sväng på stan då. Thea skulle ha haft några tjockare tröjor..

Undrar om jag ska slänga om lite i matistan idag.. känner mig mer sugen på tacos än lasagne! Blir nog så.. :) Men det var middagen det.. nu ska vi gå och käka lunch!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0