Torsdag.

Dagen började klockan 8.30 :) Skönt med en sovmorgon! Har hunnit frosta av frysen och göra lite andra flyttgrejer. Thea har spurtat runt och undersökt vad jag riktigt gör! Lillan har vaknat riktigt på rätt sida idag, glad som en liten sol och spottar ingen mat :D Herre vad det blåser ute idag! Jag som var sugen på en långpromme, nu när mina sakvsår är så gott som läkta.

Dom har VIP-kväll på Gina Tricot ikväll.. liiiite sugen blir man ju ;)
Näe, det blir nog en lugn hemmakväll. Kim har varit ganska trött i veckan, bättre att vila upp sig inför helgen. Eller så kan man ju alltid fara och hälsa på någon.. det är ju inte så ansträngande ;)

Men hallå?! Jag har inte ätit lunch än! Kanske för att det blev en ganska sen frukost. :P Bäst att fylla på energiförrådet! Är skitsugen på att se en film.. men alla filmer är på a-torp i vårat förråd ;P Måste erkänna att det känns fortfarande inte som att vi ska flytta om 2 dagar, lite overkligt!  Kanske för att man har försökt att inte tänka på det, man blir så exalterad då!

15.29
Sådärja! Nu är allt klart och städat i lilla förrådet så nu är alla sånna utrymmen klara! Tror att mattan som ligger där inne är fårn när dom byggde huset.. typ på 50-talet. Inte den lättaste att få ren och inte det snyggaste man kan skåda heller :P Det ser ut som en rövarkula här nu! Det blir att intensiv göra klart allt imorn.. ikväll ska vi till Erik och Annie med Ella och Tony. :) Skönt med ett litet break!
Thea har blivit värsta mammagrisen, nån fas hon kommit in i skulle jag tro. Hoppas det går bra i helgen när hon ska sova hos momme och Dennis :) Sen på söndag ska vi fira morsdag hemma hos oss i radhuset. Hoppas man har hunnit få bort lite kartonger, så det inte är värsta kaoset! Men det får vi väl leva med när vi har planerat det så ;)
Va duktig jag har varit idag.. nog för att det ser rörigare ut nu än när jag började :)

Kommentarer
Postat av: bc

åhh tack vad snällt :) Hur är allt med er då? Ser att ni är i flyttlådor nu :) Vars ska ni flytta? Ha det bra!

2009-05-28 @ 18:16:59
URL: http://ilove-bc.blogspot.com
Postat av: bc

Jo gud ja, jag såg bilderna på henne. Känns verkligen inte som ett år sen?! Sjukt hur tiden går så snabbt :) Men hon är så då sööt så, tycker hon är mycket lik dig men mycket malin också :)



Jo det är bara bra, jo jag jobbar o sliter men nu ska jag va ledig lite o förhoppningsvis glassa i solen, det sägs ju bli kanonväder!

Men vad roligt! Blir säkert bra, jobbigt bara med allt stök :)

2009-05-28 @ 23:47:11
URL: http://ilove-bc.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0