Tisdag.

Det blev att fara till stan med Janina igår :) Hon ringde och var ledig, så då gäller det ju att passa på! Mycket trevligt och många fynd blev det, både till mig och Thea! Lunch från subway ute i det fina vädret!

Sen under kvällen hann vi packa ganska mycket! Nu är det som bara lite grejer i köket kvar :)

Tror att jag har dragit på mig Theas förkylning :/ Var rätt så tät i snoken imorse... har sääkert snarkat inatt! Sorry Kimpan ;) Men då är det ju jämlikt iaf! Vaknade vid halv åtta, en ganska lagom tid. Thea fick lite välling och sen har jag hunnit putsa köksfönstret, nice! Nu är det bara Theas fönster kvar!
Funderar på vad vi ska göra idag.. kanske ta oss en promme och sen gå till morfar och Majja :) Men först ska jag ta mig en dusch när T har ätit lunch ;)

Malin det gick inte att kommentera på din blogg imorse.. så jag skriver här istället. Hoppas att du fick sova lite iaf :) Vi älskar dig också och längtar efter dig! Men nu vänder veckan snart och det blir fredag :D Inte många veckor kvar nu stumpan! Kämpa på <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0