Tiden går alldelens för fort!

Just n har vi en övertrött liten tjejja som envisas och ska vara vaken! Har försökt söva henne ca 1 timme.. nu kom Kim hem och tar över. Skönt! :) Han har varit hos Krille och sett hockey och jag och Malin har varit här och sett tv. Ja först hade vi underhållning av Thea som skulle visa moster hur duktig hon har blivit! Drar sig upp till stående på en halv millisekund och sen tar man några steg intill möblerna eller släpper händerna för att stå alldelens själv i några sekunder :D Hon har verkligen blivit jätteduktig och fort går det också. Jag blir smått förvånad om hon inte går i sommar! Tänk att för ett år sen så låg hon fortfarande i min mage och vi var i full färd med att planera allt för Italienresan! :) Tiden bara rinner iväg och man förstår verkligen vad alla menar med att man ska ta vara på tiden när dom är små! ;)


Nu börjar det inte vara så länge kvar tills vi ska flytta!!! Har inte packat en enda kartong (inne i lägenheten) än.. förråden är ju som klara för avfärd.. det känns skönt. Sen så känns det som att vi inte har sååå mycket grejer heller... (eller?!) Det är som ofattbart att man snart har en nyrenoverad radhusfemma i stan... vilka möjligheter :) Måste förresten söka förskola till Thea... vad jobbigt!

Det blev en liten stadsrunda idag :) Jag kom hem med nya sockar, byxor (som går att göra till 3/4), en tunika och ett par ballerinas. Thea fick en solhatt och skor! Hon har fått provgå och hon tyckte att det var liiite konstigt först.. kollade på fötterna och undrade vad vi riktigt hade satt på henne! :P Så det blev mest mammashopping.. men det behövde jag!

Nu har Thea äntligen somnat och vi ska se film på 6:an, Johnny English! Har tagit en del fräsiga bilder på T idag.. orkar inte lägga upp dom just nu. Kommer kanske imorgon!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0