Söndag.

Just nu är jag hos mamma (ovanligt va?) ska snart äta middag. Mammas hemmagjorda potatissallad och kött :D Thea och Kim är i Nedre Bäck och firar morsdag en vecka för tidigt. Gammeln skulle bort nästa helg och vi flyttar.. så det passade bättre idag. Jag hade planerat med mamma att fara på loppis idag, fick Malin med mig också :) Loppisen på folkparken hade inte startat än så då blev det Bureå. Hittade en jättefin gungstol och ett set med kaffekoppar.. hade lite för mycket beslutsångest så då blev det ingenting. :P Får fara dit nån annan dag när vi har flyttat och spana :) Hoppas gungstolen finns kvar! Sen har det ju varit ganska fint väder idag, så då åkte vi till Bergsbyn och åt mjukglass!

Nu hoppas jag att K & T kommer snart, börjar ha lite abstinens :D

Kvällen, blir det nog att packa.. eller annars har man en till slapparkväll innan karusellen drar igång ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0