Onsdag.

Det är en geting i vardagsrumsfönstret igen! Den är dock mellan glasen... så vi får hoppas att den stannar där :)

Det blev promme och sen morfar och Majja igår. Jag och Thea var där hela kvällen, Kim i Bergsbyn och spelade discgolf.

Haha, det har blivit lite fnurr på tråden! Vi ska på banken på fredag och göra klart allt det sista med konton och lån.. men det är bara det att alla våra pengar har kommit in på handelsbanken (nya banken) och våra visakort går inte att aktivera eftersom vi inte har någon internetbank förän på fredag. Men nu till det krångliga.. vi kan ju inte betala våra räkningar! :P Får fixa det på fredag.. men det var ju en liten miss i planeringen!

Idag ska vi vara hemma.. tänkte frosta av storfrysen i förrådet.. tjohoo! Tur att det inte är fint väder iaf :) Nu ska jag gå och leka med Thea <3

11.30
Haha, såg just att det knallrosa huset här i hamn är tillsalu! Någon som ska slå till?! Gick förbi det igår och undrade hur det såg ut invändigt... det verkar vara nåt äldre par som bor där. Rosa liite otippat! Björkhammargatan 14 för den som är nyfiken (som jag!)  ;)

15.46

Har iaf hunnit tömma frysen idag.. dammsugit lite. Det kan ju inte se ut hur som helst bara för att man ska flytta :P Thea har inte velat sova, men har nu tagit sig en långsovare :) Undrar när hon har tänkt vakna! Kvällen är oplanerad... undrar om vi ska fara up till moröbacke och lämna mattan till mamma. Vet inte om jag har berättat om min braiga deal med mamma (?!) Jag har pratat om att jag ska köpa en ny matta när vi flyttat.. eftersom vardagsrummet är beige och våran matta likaså och soffan grå..mörka möbler.. så det blir ju ganska trist! Hade ställt in siktet på en röd, grön eller turkos matta :) (Turkos helst av allt kanske) Men då hade min lilla älskade mamma handlat en grön matta som hon inte tyckte passade in hos dom. Så jag sa på småskoj att vi kunde byta :) Ja, tyckte mamma! Ha! SÅ då var det ur världen! King!
Nu kommer K hem snart och middagen är redan planerad :) Hade matlådor i sinne i stora frysen som inte ryms i lilla.. så det blir plättar idag :) In i micron!

Sötisen! Förstår vad lampa är -pekar, kollar och säger PA! :) Har blivit ganska duktig på att vinka också! Pratar i sinne, vi har långa konversationer på bebisspråket! Tänk om man förstod allt dom sa :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0