Måndagkväll.

Har putsat lite fönster ikväll och Kim har packat porslin i köket.. man behöver ju faktiskt inte ha framme allt! :P Sen mitt upp i alltihop så kom Kims farmor och farfar förbi :D Kul att se dom, Birgit (farmora) hade sytt 2 par byxor till Thea! Hon är pensionerad sömmerska, så hon brukar sy nån grej till Thea då och då. Perfekt också om man behöver lägga upp nån byxa eller så ;) Såå då fick vi oss en liten paus.. drack kaffe och såg "Nytt läge"! Nu ligger vi på soffan och jag tror att vi ska gå och lägga oss strax. Känner att ögonlocken är liiiite tunga!

Imorgon tror jag att vi ska vara hemma... eventuellt en tur till pappa och Majja. Beror på hur lat jag ät och hur vädret ser ut :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0