Måndag.

Idag har vi varit hemma, är inte så ovanligt när det är måndag! Är som skönt att få varva ner lite efter helgen :) Har gjort lite hushållssysslor och rensat i den lilla frysen!
Var till Jonas och hans tjej Anna på Sunnanå igår och hälsade på! Kommer att bli roligt att bo närmare varandra igen, kan man ju tom gå om man ids!

Thea ligger och sover, efter hon vaknat ska vi åka och handla... Nog för att jag hellre skulle ligga hemma i soffan och bara vara.. men det ekar lite tomt i kylen. :P Ååå jag tror att jag ska bara en kladdkaka ikväll :D Hoppas det är nåt bra på tv också!


Näe ni, nu ska jag sluta tjollra och bestämma vad vi ska äta i veckan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0