Måndag.

Jag har kommit på att jag har typ inga sommarkläder. Mammakläderna från förra sommarn är väl inte direkt nåt att hänga i julgranen! Måste nog ta ett snack med min sambo :) Om man passar på att rensa garderoben nu när vi ska flytta.. så ser det (förhoppningsvis) lite tomt ut ;)

Det blev film med Malin och Krille igår, så idag måste jag packa. Tror att jag ska tömma Theas rum... går nog ganska snabbt. Skulle ha putsat köksfönstret, så alla rutor är klara. Idag är det ju exakt en vecka kvar tills vi har inflyttningsdatum, tur att vi får flytta in helgen innan.. :D Måste ställa mig och baka när vi har flyttat in, Kimpan fyller 25 år den 7/6 :) Veckan där på slutar M på freja och Fredrik går ut nian! SÅ roligt!, mycket att se fram emot som sagt!

Känner mig riktigt sugen på att fara till Ursviken och springa en runda ikväll.. måste nog undersöka mina skavsår :P Ja! Snart drar friskisgympan igång i Bonnstan!

Verkar för övrigt som att det blir rätt så hyfsat väder idag.. Junivädret med andra ord. Juli imorgon och Augusti på onsdag, om man ska tro på gamla sägner ;) Faaasen vad grönt det har blivit ute också, det sa som bara poff! Härligt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0