Måndag.

Ojskipojski! Var ju som planerat till Åliden i lördags, det var jättetrevligt :) Ella ringde medans vi var där och undrade om jag ville följa henne på tjejfest! Joo då, så så blev det! Efter en halv flaska starkvin och några snapsar så var man kanoners! Vi tog taxi in till stan och skulle gå in på statt... men Ella var sjuk! Hade hurrrrven som en galen... så jag ringde Kim och sa att han skulle komma och hämta oss. Vi hade iaf haft jättetrevligt och det var ganska skönt att komma hem och lägga sig :)

Svärfars hade Thea, hon fick sova där också och det hade gått bara fint! Skönt att det går så bra att lämna bort henne... skulle vara lite jobbigt annars.
Vi sov till  halv elva och sen drog dagen igång. Vi fick nämligen börja flytta in lite grejer till förrådet i radhuset :D Så nu är det nästan tomt här på vinden, skönt! Måste börja packa här hemma, blir nog ikväll.

Kommentarer
Postat av: Sofia

Tack, Martina hjälpte mig igår:) Kände att den var dags att uppdateras:P

Jo rätt lika:) Ändå känner man sig större nu, kanske är det så eller så har man bara glömt bort hur det var sist;)

Skönt att ni har fått flytta in lite saker:) Snart är vi grannar igen:)

2009-05-11 @ 13:13:53
URL: http://sofiialu.blogg.se/
Postat av: Sofia

Tack, Marran hjälpte mig igår:) Kände att det var dags att fräscha upp den lite;)



Jo dom är rätt lika ändå, trots att den känns större nu men jag kanske bara har hunnit glömma hur det var med Tuva:P



Härligt med lite tjejfest! Och att ni har fått börja flytta in lite saker:)

2009-05-11 @ 13:16:07
URL: http://sofiialu.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0