Kärlek!

Jaha, då har man fått gråta en skätt på morgonkvisten också! Vi var och handlade igår och då köpte vi 2 filmer.. bla "DAGBOKEN jag sökte dig och fann mitt hjärta" den är sååå hiiimla fin! Man blir så varm i hjärtat! Absolut en av mina favoriter! Thea åt välling imorse och tog sen sovmorgon :) Känns som att det är en filmdag idag... mysigt :D



Nu är kontraktet skrivet på våran lägenhet... skönt att ha det ur världen. Haha, han gjorde en deal med mig... han sa att jag inte behövde plocka ner gardinstängerna. Jag skulle få köpa nya och han betala mig..! Haha! Okej, tänkte jag! ;) Ska dock spara en (byta ut mot en ny), fick en stång av pappa som är typ... jaadu 3 meter iaf!
Nu ska vi gå och äta lite lunch!

Kommentarer
Postat av: Sofia

Haha tror du inte Kerstin är lite på mig om det:P Precis som med Tuva:P

2009-05-06 @ 18:22:28
URL: http://sofiialu.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0