Huvvaliiigen!

Jaha, jag tror att jag skrev ett liknande inlägg förra året.. men det är en av mina största fasor som har vaknat till liv! Satt och kikade lite på nätet inne i vardagsrummet, när jag hörde ett surr. Tänkte att det kanske var en fluga.. näeee.. en stor fet jävla geting! Som vanligt är dom så dumma att dom är i fönsterna ;P Ringde Kim och var liiite panikslagen och stängde in Thea i hennes rum. Haha, vad skulle Kim kunna göra åt saken då? -Men gumman jag kan ju inte komma hem bara för att döda en geting. Så jag samlade modet och höll hårt som fan i tidningen jag rullat ihop. Smack + ett antal slag till och nu ligger den död på fönsterbrädan :D Nu tror jag att det är fult med getingar här inne och hör i sinne! Men det blir nog bra när vi får oss ut härifrån :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0