Fredag.

Exakt just nu för tillfället känns det inte på topp att vara förälder! Inte att vara barn heller skulle jag tro.. snoret rinner och man är trött som attan. Ändå ska man hålla sig vaken, spotta mat på mamma, flänna, riva ner allt i ens väg, vända sig när man ska byta blöja och skrika! Jajja, sånt är livet, allt kan ju inte jämt vara roligt! :P

Igår var Kim ledig eftersom det var röd dag och vi tänkte gå en promenad till farfars i Ursviken. Tur att vi ringde innan för dom var påväg upp till IKEA! Så vi pill pappa och Majja istället :) Malin och Krille kom  också och vi blev bjudna på grillat till middag. Sen bestämde vi att vi skulle fara och hyra film och käka godis hemma i våran soffa.

Ikväll vet jag inte vad vi ska göra.. blir nog att ta det rätt lugnt. Vill ju inte att Thea ska få feber också..! Annars i helgen ska vi väl packa.. i dom 2 kartonger vi har kvar! Kims pappa skulle fixa kartonger.. men det verkar dröja.. annars har vi Elina och Krille som är snälla och lånar ut sina :) Men det skulle verkligen vara bra om man kunde få egna.. slipper man hålla reda på vilka som är vems! :P
Vi ska besikta radhuset om en vecka och sen får vi flytta in samma helg :D OCH det är gaaanska snaaart! Tjoooho! Nu ska jag gå och göra mig lite lunch!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0