Fredag!

Men herre! Thea vaknade klockan 5 imorse (förmodligen för att det var så ljust i hennes rum!) fick en skvätt välling och somnade om :) Sen försov sig Kim, hans telefon ringde och Tomas undrade om han skulle åka med eller? Han har en ganska rolig ringsignal, kan inte hur den går exakt meeen... Ett barn till sin pappa: -Pappa! Jag slog ihjäl en geeeeting! Med hammaren... Pappan: -Du gjorde vad? Barnet:- Jag slog ihjäl en geeeeting, den satt på bilen, jag träffade inte dirrrekt.
Haha, stackars pappan!
Men iaf, Kim har ganska högt ljud på sin telefon och jag flög typ 2 meter upp och fick typ hjärtklappnig. Sen är Kim ganska bra på att leva om på morron. Och när han ska låsa kööör han in nyckeln och det låter som att dörren ska följa med! Imorse rev han ner griffeltavlan på dörren och fipplade med låset... var nååågot irri och sa att han inte behövde låsa! Fan va skönt det ska bli att sova på övervåningen och slippa höra allt sånt där!

Thea har inte vaknat än! Undrar hur vi ska göra idag... antingen ska jag och lämna henne till mamma innan 12... eller så vid 2 när vi ska på banken. Ska och besikta radhuset, Thea har aldrig varit in ens.. nog för att hon nog inte är så brydd ;) Ja, vi får se hur det blir. :) Nu ska jag gå och göra mig iordning, så det är bortgjort! Har lite fjärilar i magen :D Tänk om vi får börja flytta redan ikväll?! Vi körde förbi och visade Ella och Tony igår och det såg ganska tomt ut :) Vi var ju förresten till Annie och Erik på Bladgatan, mycket trevligt! Annie hade bakat en morotskaka innan vi kom som var huuur god som helst! Sen blev det mycket husprat, dom ska bygga nytt och E & T är väl lite småpeppade på det också. Men man ska inte ropa hej än :P Velkusarna :)

Ha  en bra helg! Det blir kanske inte så mycket bloggande! Vi får se vad som hinns. Det ska ju tydligen vara kanonväder i helgen! Måste och köpa solkräm till Thea! :)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hör med BVC om solkräm innan du köper, det rekommenderas tydligen inte till barn under ett år...innehåller något som inte ska vara bra för småbarn eller hur det nu va

2009-05-29 @ 12:39:34
Postat av: bea

Haha, ja men jag såg ett kort på thea o malin här i din blogg o tyckte som hon var smålik henne med :)



Ja verkligen, då kan ni fira med en skön dag i solen sen :)

Joo blir att jobba nästan hela sommaren, har 2 veckor ledigt, en i juli o en i augusti..vi får se om man lyckas skrapa ihop till en resa :) Vad ska ni göra i sommar då?

2009-05-30 @ 12:32:02
URL: http://ilove-bc.blogspot.com
Postat av: Bea

Anonym: Ja men dom på apoteket borde ju veta :)

2009-06-02 @ 13:55:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0