Måndag.

Vi som skulle ha handlat idag, har helt enkelt inte orken. Skönare att ligga på soffan och läsa Stieg Larsson medans T sover :) Får väl handla imorn kanske.. om jag hinner det... hade tänkt åka upp en sväng till mormor och morfar! Får höra vad systeryster säger om det (?) :) Jag kände mig sugen iaf, Dennis och Fredde skulle lix dit!

Annars har jag inte gjort så många knop idag. Tvättat lite..Jag har inte så bra i axlarna/nacken/ryggen..  mamma tycker att jag ska gå till knackis.. men jag är lite för feg. Tycker inte om när det knakar och smäller..! Huvva! Tror att det är något som ligger i kläm och det har det gjort i flera år. Blir ju inte direkt bättre när man bär på en bebis heller...kanske skulle ta och överväga saken iaf. Inte så bra att man går runt och har ont och yrsel. Det händer att jag bara behöver vrida på skallen så tror jag att jag ska svimma. :/
T har fått smaka broccoli. Det var inte en hit.. (som allt annat i början!) nu tycker hon att kyckling och grönsaker är riktigt smarrigt :D Kul att det börjar funka! Har gjort att magen också är mer i balans. :)

Snart kommer Kim hem :D Men han ska och bowla sen... så man kanske ska klura lite på middag! Det blir nog bara en hemmakväll för oss tror jag. Se Simon och Tomas :D

Fick förresten marykay grejer av Malin och Mamma (med respektive) när jag fyllde år :D Hur bra som helst. Rengöringsgrej, lotion och foundation... hyn känns som sammet! + att det är mineraler i det! Myycket bra! Undrar om jag ska boka in ett party i vår, ska nog beställa ögonmakeupremovern.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0