Torsdag.

Håller på att städa, göra lite helgfint :) Har inte tid med det imorgon när Malin kommer :D Tänkte göra en riktigt ambitiös vårdstädning om jag hinner! Kors i taket, Thea åt nästan en hel gröportion imorse. Har inte varit alltför lätt med den "riktiga" maten... finns ju inte så mycket att göra om hon inte vill ha mer än några tuggor! Men vi kämpar på :) Hon äter ju iaf!

Funderar om vi ska dra oss upp till stan idag... skulle behöva lite spik och så.. för att kunna hänga upp Theas tavlor. Fick jättefina förstoringar på henne i julklapp av Kims föräldrar. (Iofs kort som vi tagit, men dom är fina iaf :) ) Köpte också 3 färgglada barntavlor på Ikea.

Vi var ju till M igår och hälsade på i Umeå, skönt att få se henne. Jag älskar dig sååå mycket! <3 Blev inte så sent innan vi var hemma heller, vid 22.30 tiden. Jag halvsov typ hela vägen hem, nu har jag åkt på förkylningen! Bättre det än magsjuka :D

Grattis till Krilles (och Krille också som blev morbror!) lillasyster Sandra som fick en liten pojke inatt :D Såå roligt, äntligen någon som bryter flicktränden! Hoppas allt har gått bra och att ni mår bra :)

Nu har Thea somnat.. så nu ska jag fortsätta med mina bestyr :P

Kommentarer
Postat av: sandra

Taack =)

2009-03-29 @ 19:53:44
URL: http://sandralindahl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0