Tidigkväll!

Solen lyser (som vanligt!) nu på morgonen! Skönt att våren har kommit, bara vi inte får mer snö är jag nöjd :) Igår åkte vi upp till stan och handlande färg till Theas fondvägg. Det blev en riktigt ärtig turkos! Ska strax gå och måla första varvet. Eftermiddagen spenderade vi hos morfar och kvällen hemma i tv-soffan. Nog för att Thea somnade vid 20.00 och sov sen hela natten till 6.30. Hon hade inte sovit på 7 timmar = rekord! Oj vad hon kämpade för att vara vaken, ville INTE sova. Okej, tänkte vi och då blev det ju en tidigkväll också ;) Då kan man ju tänka sig att man ska ta vara på mystiden, bara jag och Kim. Meeen, vi somnade i soffan :P Haha, skulle ha tagit kort på Thea, när vi kom och la oss hängde ena lillfoten ut genom spjälorna! Sötungen!


Imorgon blir det Ikea :D Dennis skulle sköta på förmiddan och mamma efter 12.00 :) Så det löste sig utmärkt! Hoppas bara att det går bra, vi ska ju vara borta så länge! Näe, nu ska jag inte hönsa! Det kommer att gå huuur bra som helst! Sen ä vi kommer hem från Haparanda ska vi på middag hos pappa och Majja. Pappas hemkörda pizza, inte att leka med! Malin och Krille skulle nog också komma, hoppas jag :D

Annars så ska vi nog och hälsa på en av Kims arbetskamrater i hans stuga! Hoppas bara att det är bra väder, kan man sitta ute och mysa :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0