Söndag.

Igår åkte vi upp till stan tidigt på morgon, M skulle göra högskoleprovet. När vi droppat av henne på Campus for vi till Mamma och Dennis. Jag hade köpt så jag kunde göra mig lite vårfin i håret, så min älskade mamma hade slingat mitt hår innan lunch! :) Nice!

Kim och Micke var och kollade igenom våran bil, fixade lite smågrejer innan besiktiningen.. bytte olja, bromsslangar... lite sånt. Skulle också byta en av våra parkeringslampor.. och det gick tydligen lite mindre bra. Att det ska vara så jävla svårt att byta en lampa?! Det är väl det som är nackdelen med att ha en nyare bil, det är inte tänkt att man ska kunna göra någonting själv. Sååå vi måste lämna in bilen för att byta lampan. Det är väl bara att le och betala :P

Sen på kvällen tog Kim Thea med sig och hälsade på Ella och Tony. Jag och Malin for på hemmakväll och hyrde 2 filmer... men vi somnade på soffan redan en bit in i den första :P

Idag är det ju då söndag... känner mig sugen på att hitta på nåt roligt! Kim står i köket och fick för sig att göra cheesecake! Gott!


Mina goingar!

Kommentarer
Postat av: Louise

Få se resultatet av hårförvandlingen då!;)

2009-03-31 @ 10:59:10
URL: http://chiqquita.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0