Onsdag.

Det blev bio igår, skönt att vi såg 17.45! Filmen var ändå, 2,5 timme! Tycker naturligtvis inte att filmen var lika bra som boken, fanns ändå rätt mycket som dom plockat bort eller skrivit om. Men den är helt klart sevärd! Före bion gick vi på Viking och åt buffe, riktigt gott :) Mysigt att bara få vara med mamma, bara få ha henne för mig själv. Det händer inte så ofta nu för tiden! Min älskarde mamma! Hon är bäst!
Det var så roligt att komma hem, Thea blev så lycklig! Fick knappt lämna rummet så blev hon kinkig! Sötpluttan :) Det ble en tidigkväll, somnade vid 22.30 och är så himla trött ändå när Thea vaknar 6.30!

Just nu springer hon runt i gåstolen, jag ska nog börja göra mig klar. Vi ska ju som på stan idag!!! Hoppas då för gudsskull att inte boken är slutsåld!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0