Onsdag.

Wooow! Thea sov från ca 20.30 till 05.00 imorse! Då vaknade hon och var hungrig :) Somnade sen om en stund till, fick stiga upp klockan 7 :) Förkylnigen verkar mycket bättre idag, hon behöver nog inte ens nässpray :D Just nu ligger hon på golvet och leker, våran lilla dragster! Nu är det nog inte långt bort innan hon börjar krypa "påriktigt".

Idag ska vi ta en promme, måste till Ica och handla välling. Sen när Kim slutar bär det av till Umeå :D Känns förresten inte som att det är ondag idag, veckan har gått så himla fort!

09.00
Asså, jag var bara ett litet klick från att boka en klipptid igår.. men då blev jag snål. Fanns tider redan samma kväll! Ångrar mig lite idag, håret är inte att leka med. Det ser så tråkigt ut.. måste nog färga det nån dag också! Kanske blir ett av Malins jobb till helgen... eller annars trackar jag mamma :) Kan inte bestämma mig för hur jag vill klippa mig heller.. inte lätt om man vill ha långt men samtidigt kort!

Haha, Thea drog nyss ner några dvdfilmer från tv-bänken. Jag sa nej och hon baaara flinade. Okej, tyckte jag... vi ser väl vad som händer. Fick 3 filmer i huvudet och det enda hon sa var : Buu! Haha, så komiskt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0