Lördag.

Det känns som att det är söndag idag... kanske för att Kim var ledig igår!
Mycket grejer till Theas rum blev det igår :) Fint blev det! Hon fick sova i sitt eget rum inatt... det kändes väldigt konstigt att inte ha henne i samma rum! Tomt, någonting fattades. Hon vaknade på morgonsidan och fick komma och sova i våran säng :) Mysigt! Farmor och farfar var förbi en sväng och sen åkte vi till Kims jobbarkompis stuga i S Skatan. Så himla mysigt att sitta ute och fika i solen :D

Nu är vi hos momme ;) Kim ska se hockey och ikväll... blir det nog att fara och hyra film :)

Nu börjar det årliga grubbleriet... ska jag till fjällen i påsk eller inte? Kim ska iaf inte med, jobbar... men han var iaf inte sugen på att åka upp. Sååå det kanske blir så att jag och Thea åker upp med Mamma och Dennis. Får veta imorgon hur länge dom har tänkt vara där... blir det heela veckan så stannar vi nog hemma.

Nu ska jag gå och se när SAIK förlorar :P

Kommentarer
Postat av: Elina

Nu vill jag se bilder på rummet;)

2009-03-21 @ 21:02:39
URL: http://elinastenberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0