Kalas.

Idag fick jag sovmorgon till klockan åtta och fika på sägen :D Vilken prins jag har! Vi slappade till typ mitt på dan och sen åkte vi upp till Kims mormor. Vi sa att vi inte skulle ha fika, men ni vet ju hur gammeln är :P Sen for vi till Ella och Tony på kalas, Grattis Tony som fyller 29 år idag :D Vi har nyss kommit hem, blev bjudna på god middag och en massa gofika!

Thea våran lilla busunge har just nu kravlat sig till tv-bänken och känner på en av våra förvaringslådor... myyycket fint möster på den! Hos E & T var hon i deras tv-bänk också och öppnade lådan! Nu har det börjat, jakten på den vilda bebin :P Ja, hon skällde ut Jörgen också, det var komiskt! Eller det lät precis som det iaf, tog i enda från tårna!

Nu ska vi se lite Beck och sen blir det sova!

Imorn ska nog jag och Thea fara och handla på Ica Maxi... annars är det inte så mycket på göra-listan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0