Jag vill också! :P

Ååå så skönt, är hemma efter långprommenixen och Thea har ätit mellis. Satt just och läste på Lollos blogg och hon har nu börjat sin "vårförvandlig" av sitt hår. Vet att Sofia skulle til frillan och fräscha till sig i måndags.. och nu börjar det även rycka i mina strån! Kanske man skulle ta och göra lite slingor? Den saken måste nog funderas vidare på ;)

Funderar på vad vi ska äta till middag ikväll.. kanske korvstroganof.. mummigt! Har förövringt pratat med min sambo om planerna om fredagen och han är på :D Mamma kunde vara barnvakt efter lunch.. och Dennis kanske skulle vara på förmiddagen, annars får väl Thea följa med på Ikea. :) Nog för att det skulle vara skönt med en dag bara jag och Kim, det händer inte så ofta nu för tiden. Man kanske skulle ha barnvakt oftare, tror att vi kaaanske är lite för egennyttiga om våran lilla prinsessa! ;P

Nu åter till målandet, medans Thea sover eftermiddag :)


Lilla tuffingen i gåstolen :)

Kommentarer
Postat av: Louise

Hehe, jo lite slingor kan verkligen piffa upp håret och man känner sig som en ny människa!

2009-03-19 @ 09:03:33
URL: http://chiqquita.blogg.se/
Postat av: Sofia

Lillgumman som börja bli så stor!!:D Gillar hon gåstolen?:)



Blev det någon shopping på Ikea då?:)



Vi måste ses snart! Puss

2009-03-21 @ 10:07:53
URL: http://sofiialu.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0