Ikea?!

Nu är det bara kvar typ.. 1/3 av grundmålningen, nice! Thea vaknade och börjar nog vara lite sugen på lunch, sen promme. Så jag kaaanske hinner måla första varvet med täckfärg. Imorgon måste jag fara på färg & tapet och handla färg :D Tror att jag har bestämt mig för någon turkosnyans, sen blir det att göra lite mönster på väggen skulle jag tro. Eller så kanske man skulle köpa ett fint tyg och hänga upp... inte en dum idé! Ska nog göra en namntavla till Thea också, med hennes namn. Såg en på internet igår.. och tänkte att det kan ju inte vara så svårt! ;) Om jag ska genomföra allt.. så kanske man skulle ha fixat barnvakt nån dag! Ååå.. det skulle vara kul att fara upp till IKEA! Köpa nåt bord och så... nog för att hon inte kan använda det än.. meen det smäller bara till! :P

Vad tycker du om det Kim? IKEA?! :D Nu är jag ju inte gravid, så nu kan vi gå mer än ett varv älskling :P Din favvoaffär, hehe! (Ironi på hög nivå, för er som inte vet!)

Om man målar klart i veckan.. så kanske man kan åka snart!!! Typ.. på fredag eller nåt! Mamma slutar kl. 12.00 och K kanske kan kompa?! Näe, nu måste jag ringa Kim :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0