Högskoleansökan-Check!

Yes, det sa bara klick idag när jag bestämde mig för vad jag skulle söka till högskolan!

Prio 1: Sjuksköterskeprogrammet!!! Oj, vilken skräll! Nog för att jag har funderat på det förut.. men kanske inte så seriöst. Sökte några andra program också.. men dom känns inte lika väsentliga längre (Inte idag iaf). Nog för att jag säkert kommer att hinna ha ågren över valen innan man får veta vad man tagit sig in på. :P Arbetsterapeut och lärare hänger fortfarande med på listan.

Såå, förhoppningsvis kan man kalla sig sjuksköterska om ca 3,5 år :) Kan ju säga att min sambo blev liite förvånad.. eftersom jag senast vid lunch som hade bestämt mig för någonting annat :P

Thea är snorig och har feber idag.. men det är då inte lika mycket rinnsnor iaf! Skönt, hon hatar verkligen när man kommer och ska försöka torka runt snoken! Tror att vi ska klä på oss och gå en promme!

Idag blir det våfflor till middag och (förhoppningsvis) en skön tv-soff-kväll! Om inte Kim har kommit på nåt annat vi ska göra, han brukar som vara ganska bra på det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0