Helgen.

Inget bloggande i helgen, helt otroligt! I fredags var vi hos mamma och såg Let´s Dance och igår var vi till Boden och firade 60 åringar! Det var kul att träffa så många i släkten, är inte varje år om vi säger så! Om man har tur blir det väl kanske 1 gång/år... vilket är ganska konstigt egentligen. Det är ju faktiskt inte på andra sidan jordklotet dom bor, jag och mamma sa att vi skulle fara och hälsa på min kusin Sara framöver. Hon har en dotter som är nästan exakt 1 år äldre än Thea och det skulle vara kul att se hur dom bor! Meeen, det kommer väl att vara en sån sak man tänker och sen aldrig blir. Men jag ska lägga det på minnet och försöka styra upp det! :P

Igår var vi bjudna till Malin och Krille på middag, Krillekocken gjorde fläskfilé med potatisklyftor, mumma :D Sen såg jag och Malin Twilight :D :D M hade en riktigt bra kvalla och jag hoppas verkligen att dom kommer att göra film på alla 4 böckerna! Längtar tills film 2 kommer! Bok nr 4 var förresten lika bra som alla dom andra! Herrejävlar, den som inte har läst dom där böckerna har verkligen missat nåt! Nu vill jag bara att Malin ska läsa klart så vi kan diskutera allt!!! Nästan så att man skulle ta och läsa den en gång till, men jag har lovat Majja att hon ska få låna den ;)

Idag ska vi kanske fara och hälsa på Kims faster, hon har inte träffat Thea än! Sen ska vi och handla mat... blir förmodligen en lugn hemmakväll, mysigt :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0