Grillat :D

Min underbara sambo står i köket och lagar lunch :) Thea har ätit, ligger i sin säng och ska ta en powernap och sen ska vi fara till mamma. Blev ingen grillning förra helgen.. såå det blir idag istället! Årets första grillning, såå gott! :D Kim har marinerat köttet sen igår och hans marinader brukar inte vara att leka med! Blir nog att sitta i solen en stund idag också, så skön! Hoppas att vädret blir bra i påsk också, om jag och Thea ska till fjälls. När jag och Kim var där sist var det snöstorm, vi var tvugna att skotta fram bilarna och lusthuset var nästan borta i all snö... så det får vi hoppas att vi slipper!

Inga bilder på Theas rum idag heller, känner mig lat. Men det som väntar... :P

Nu lunch :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0