Förkyld.

Thea är snorig som en riktig snorunge, typ som i reklamen som gick för alvedon (eller vad det var). När pappan är på dagis och en unge nyser honom rätt i fejjan. Det står inte 11 under näsan utan 111, minst! Hon vaknade inatt och var tät i näsan, stackarn! Det har inte varit en lätt dag kan jag säga... Har varit rätt duktig på att äta iaf :)

Provade nosefridan och det var iiinte en hit, ungen gallskrek. Man känner sig verkligen som en bov, men man vet ju att det är för deras bästa. Nu ligger hon och sover, tar förmodligen en powernap.

Vi pallrade oss ut idag, innan lunchtid till och med. Gick en promenad och sen till moffe :) Han var inte hemma, utan på Ica en sväng och blev glatt överraskad när vi var där på altanen! Perfekt dag hade jag tydligen valt också, han bakade bullar. Det finns inga bättre än pappas, synd bara att han inte bakar så ofta. Han fick då mycket beröm.. så nu kanske han blir skittaggad och bakar bullar oftare ;) (Kan man ju hoppas!) Kim var och bowlade så jag käkade middag med dom!

Imorgon ska vi bara vara hemma, tror att Thea behöver det. Få lite lugn och ro... lillvännen :) OCH eftersom vi nog ska vara hemma, så kan man ju ta sig tid att lägga ut nån bild på Theas rum! (Jag vet att jag är seg!)

På ondagkväll ska vi åka och hälsa på världens-bästa-moster-Malin :D Längtar redan! Nu ska jag mysa i soffan med min sambo ;D Tror att det var film på schemat!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0