;)

Ja, ni måste ju få en liten sneakpeek på rummet :)

  
På bilderna ser det mer blått ut... men det är lite mer grönt i färgen i verkligeheten :) Känns jäääkligt lockande att lägga in valnötsgolv i det här rummet också. Skulle bli skitsnyggt! Meen, jag tror inte det. Man vet ju aldrig hur länge man ska bo kvar!

Så nu är det färdigmålat! Härligt, nu fattas bara städningen och alla grejer! :D Ja, jag vet då vad jag ska göra idag iaf. Suck, måste bära upp en massa grejer på vinden. Får se om jag lyckas bära upp allt själv.. annars får jag vänta tills K kommer hem. Ikväll blir det promme till Ursviken och se hockey. Nu är det ju faktiskt lite spännande, nog för att jag antar att det blir förlust! :P (Kan man bli glatt överrakad om det blir vinst!)

Nu ska jag gå och äta lunch :)

Kommentarer
Postat av: Elina

underbar färg! :)

2009-03-19 @ 12:37:08
URL: http://elinastenberg.blogg.se/
Postat av: sandra

Super snygg färg =)

2009-03-21 @ 23:07:49
URL: http://sandralindahl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0