Barn och sambolös för en kväll.

Ja, jag var riktigt snabb på stan idag. Gick direkt på Bokia och det fanns en hel hög med böcker! Köpte en bok till Malin också som ligger och väntar på henne här hemma. :) Gick sen en sväng på Lindex och kollade på barnkläder. Hittade både jacka och byxor till Thea :D Det blev en rosa jacka och bruna byxor... vet inte om jag är 100% nöjd med färgvalen.. men dom går ju faktiskt att byta! ;) Gick aldig in på CK utan åkte hem och la Thea och lusade lite i min nya bok! (Som redan är spännande efter 70 lästa sidor!)

Kim och Thea har nyss åkt till stan, ska se hockey hos Ella och Tony. Kim tyckte inte att det var någon idé att vara hemma om jag ändå bara skulle läsa. :P Vilket han kanske har rätt i! Men jag saknar dom redan! Så nu är det bara jag, Bella och Edward ikväll... nice! Ha en trevlig kväll!

Kommentarer
Postat av: sandra

haha ja ,kan tänka mig det=) alla är ju så spända nu ju;P

2009-03-12 @ 07:16:05
URL: http://sandralindahl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0